tisdag, mars 14, 2017

LO: Hello happy

God morgon, i helgen var jag på en mycket rolig och härlig scrapträff i Linköping och jag fick till hela 10 layouter tror jag det blev i slutändan. Jag gjorde några layouter till träffens tävlingar och av fyra layouttävlingar blev tre av mina sidor framröstade som vinnare.... Oj!! Tack snälla!

Här är den första layouten jag gjorde i helgen, där man skulle använda minst 10 saker av 20 angivna. Jag har lyckats få med: blommor, bling, knapp, gem, kork, chipboard, fotomatta, chalkade kanter, charm, band. En riktig rolig och klurig utmaning, för det är svårt att välja så blandat material och förska få ihop det till en välbalanserad sida.

Och jag ber om ursäkt att sidan är lite skuggig på höger kanten, du förstår säkert att den är helvit i bakgrunden egentligen *hehe*






Inga kommentarer: