fredag, mars 10, 2017

Daily december 2016

Se där! Nu är jag här för att visa de sista uppslagen i våra 2016-album. Så många minnen och foton dokumenterade! Det är en skatt utan dess like och jag är stolt över att ha gjort klart även 2016 års album! Dags att sätta fart med 2017, har några veckor framkallade nu....

Daily december kommer här. För mig handlar det inte om att göra något juligt varje dag i december utan mer om att verkligen ta ett foto varje dag... Det innebär kanske att några foton hamnar dubbelt, både på ett veckouppslag och här. Men för mig spelar det ingen roll att det blir så!

I år har jag förenklat det hela massor! Verkligen förenklat det! Jag har dokumenterat i Collect-appen på min iPhone och skrivit ut dessa som foton. Sen har jag bara dekorerat datumkort emellan... Enkelt och roligt! Nästa år får vi se hur jag gör!


















Inga kommentarer: