måndag, februari 27, 2017

DAG 326 - sjuk!

Blääää! Jag har blivit sjuk! Hade ont i halsen och snuva i helgen, i fredags kväll kändes det som om någon slog mig med nåt hårt i huvudet.... Nu har jag lite hosta, ont i huvudet, lite öronen och allmän värk i kroppen. Ingen feber dock!

Trist att det inte blir någon träning nu dock, tränade ju lite förra veckan med lite ont i halsen men inga andra känningar. Så fort jag förstod att det skulle bli nåt av det här så valde jag bort träningen. 

Tyvärr har även helgen inneburit tårta, kakor och godis då Charlie fyllt 6 år. Och igår blev det middag på Max eftersom jag inte orkade laga mat! Dåliga vanor, men det är bara att börja arbeta med att hitta tillbaka till att inte äta skräp igen! Om 1 månad har jag ju 1-årsjubileum på Itrim, tänkte ha bra siffror på vågen då! Så, från imorrn ska det inte slarvas oavsett hur jag mår!

Inga kommentarer: