måndag, maj 09, 2016

DAG 34 - nya foton!

Ny vecka och idag åkte jag lite tidigare från jobbet (hade 10-18-pass) och åkte till Itrim och tränade. Var lite trött i benen, men körde ett hyfsat bra pulspass.

Har förresten kommit på vad min yrsel beror/berott på.... Jag har nog druckit alldeles för mkt vatten, dragit ner med en halvliter om dagen så dricker max 2 liter nu.... Och känner mig nu bättre i skallen! Man kan tydligen drabbas av något som kallas för vattenförgiftning... Hoppsan liksom!

På onsdag är det vägning igen, 5 veckor med Itrim. Spännande OCH läskigt! Enligt vågen landet har jag gått ner 9 kg, men undrar om den är en "glädjevåg"... Det återstår att se!

Aston tog nya foton på mig idag, det har ju gått en månad (och några dagar)... Tänkte ta lite månadsfoton för att se förändringen och för att peppa mig själv. Man kan se på fotona att det hänt endel. En månad + några dagar på diet och med träning ger ju resultat! Bilderna talar ju egentligen mer än vågen, det händer saker!!


Jämförelsebild.....

Inga kommentarer: