söndag, maj 01, 2016

DAG 26 - yrsel!!

Jobbhelg, dock en mycket lugn sådan! Jag jobbade dagpass både lördag och söndag, vilket gjorde att jag inte kunde träna på lördagen (gymmet har bara öppet lördag fm) samt att det var Valborg. Vi valde att gå hem till Johan och tjejerna där alla åt middag utom jag....

Dock hade jag planerat att träna idag efter jobbet, men vaknade med en grym ursel som sen har hållt i sig hela dagen. Blir jätteyr vid rörselse av huvudet. Väldans läskigt faktiskt!! Och lite ledsamt att inte kunna träna, men jag valde att gå en MKT lugn promenad med Anna och hennes dotter Emma på kvällen. Det var jätteskönt!

Kolla BT på jobbet, det var 105/80. Hade +1 på ketoner, vilket är bra med tanke på dieten.... Synd att jag fått yrseln bara, men någon biverkning måste man kanske få. Smakade på 5-6 räkor idag, så syndade lite.... Men annars äter jag ju bara Itrims måltider.....

Inga kommentarer: