måndag, mars 14, 2016

Dagens foto - 160314 - första skiddagen

Idag var det dags för första skiddagen och vi vaknar upp till - REGN! Så jäkla trist och vi tappade nästan sugen, men vi tog det soft på fm då barnens skidskola började först kl 10:45. Lagom tills vi gick ut i backen så var regnet borta och det klarnade upp och blev soligt och vackert! Tyvärr började min högra fot att krångla nästan direkt, den domnade bort över tre tår och en bit upp på foten - de områden jag har problem med, så jag åkte två åk och satte mig sen i solen och njöt. Försökte åka en vända på em oxå, men fick ge upp....


Aston och (stora) Charlies skidgrupp Glidare. De döpte gruppen efter Astons förslag "Vargys glidare", vilket han blev mkt stolt över.


Här är vår Charlie och Elliots skidgrupp Snögubbarna.


Härlig vinterdag i skidbacken, mina fina killar åker skidor som små gudar redan efter första dagen!!!

Inga kommentarer: