söndag, juni 28, 2015

Dagens foto - 150628 - Charlie i gips

Men stackars lilla Charlie! Fredrik och barnen var på besök borta hos Johan med familj på em.

Jag hade precis kommit hem från jobbet och ställt mig i duschen då Aston kommer farande in i badrummet och ropar "Charlie mår inte bra!". Min första tanke var att han ramlat och slagit i huvudet... Men nä, Aston säger att Charlie trillat ut genom ett nät på en studsmatta de studsat på.

Då jag kommer ut sitter den lilla killen och gråter stora tårar och håller i sin högra arm. Jag förstår direkt att nåt är på tok, så vi tankar i honom Alvedon och åker sen in till Närakuten på ALB. Efter några timmar och en röntgen senare så fick vi besked att han har en spricka strax ovanför höger armbåge och behöver gips i 3 veckor. Så tillbringade vi en söndagkväll och nu blir det VAB i en vecka innan Fredrik tar över för sommarlov...

Inga kommentarer: