tisdag, maj 05, 2015

Project life - vecka 1 2015

Nu tänkte jag börja visa de PL-sidor jag gjort i år, jag är ju helt klar med 2014!! WOW liksom! Jag som inte haft så mkt lust att sitta i Studion har bara tagit några minuter här och några minuter där....

Till dags datum har jag gjort klart vecka 1-6 och vecka 9 för 2015. Det tycker jag är riktigt BRA med tanke på att jag hellre vill sitta och virka framför favoritserien "The Vampire Diaries" hehehe....

I år tänker jag fortsätta köra på som tidigare, med fokus på mina foton. Jag har dock valt att framkalla fotona med ram för att få in lite mer vitt på sidorna och jag ska FÖRSÖKA göra sidorna ljusare. Jag är lite väl färgstark och rörig ibland, men det är svårt att se själv hur man skapar....

Vad tänker du på då du tittat på mina PL-sidor?!






Inga kommentarer: