fredag, mars 28, 2014

Project life - vecka 4 och 5 2014

Detta var oxå ett knepigt uppslag rent färgmässigt, jag inspirerades av det lilla gula fältet på det lilla kortet med medicinkartongen på... Det gula inspirerade mig att använda gula kort från Studio Calico, svåra att använda tycker jag. Men jag kastade mig ut, handlöst och bestämde mig: KÖR!

Vecka 4 är först ut....




Hmmm, ibland gör sig vardagen påmind! Vi hade inte orkat/hunnit ta ner den vita granen i studion samt att tvätthögarna har en tendens att växa sig HÖGA i en familj på 6 personer....


Vecka 5 kommer här, men jag glömde ta en bild på hela uppslaget.... Det fanns inte tillräckligt med foton från förra veckan, så jag körde på en insertficka med slut för den veckan och start för denna vecka. Det funkar det med!


Hahahaha, galna foton i en liten insertficka på barnen. Vi hittade en app i iPaden som ungarna älskade!


Robin skrev på för första fasta anställningen! Heja!


Förstoring!! Älskar att ha med lite förstoringar i albumet!


En liten minilayout....


Galen underbar tjejhelg, och jag får scrappa ROSA!

Inga kommentarer: