tisdag, december 31, 2013

Topp 10 2013....

Topp 10 blev topp 11, då jag inte kunde välja bort en till.... Men kunde iaf begränsa mig hyfsat!

Året 2013 var det år då jag började med Project life och så lite "riktiga layouter" som jag scrappade i år har jag nog aldrig scrappat. Däremot måste jag säga att det jag väl gjorde under senare delen av året verkligen speglar min stil...

Favoriter 2009
Favoriter 2010
Favoriter 2011
Favoriter 2012

Här är mina egna favorit, utan inbördes ordning! Vi kan konstatera att jag numer älskar vita bakgrunder mer än tidigare, sällan blir helt nöjd med layouter som är gjorda på mönstrat papper. Att jag älskar färger, att jag numer helst designar layouterna utifrån mitten på pappret ;-)




















3 kommentarer:

Hanna-Marie sa...

mmmm älskar allihopa!!

Christel sa...

Gillar som vanligt alla dina LO, du är en stor inspiratör, tack!

Magda sa...

Så fina!!!