torsdag, december 05, 2013

Project life - vecka 33 2013

Detta är sista uppslaget i mitt första album för år 2013. Jag kom till vecka 33, egentligen kanske lite för många veckor i ett album.... Nästa år ska jag försöka hålla mig till 26 veckor i ett album och fylla på med layouter istället....


Jag har även inkluderat ett recept, inte så ofta förekommande i min PL. Men nån gång då och då får jag för mig att skriva ner nåt litet :-)


Här ser du en insertficka + uppslaget bakom....


Här är andra insertfickan.... Jag har använt enfärgade kort, som bakgrund till fotona i insertfickan, inspirerade av färgerna i titelkortet du ser!


Sista sidan fick gå i turkost och rött istället. Jag vet att det blev lite okonventionellt mot allt det rosa och pastelliga i övrigt. Men jag tyckte det var roligare att ta upp färgerna i fotona ;-)

Inga kommentarer: