fredag, juli 19, 2013

Project life - vecka 21 2013 - uppslag 1 + layout

Jag har nu "project life:at" i drygt 2 månader, jag har scrappat klart vecka 1-20 och här kommer ena uppslaget för vecka 21. Jag har gjort ett till uppslag, men den tänkte jag visa om några dagar....

Denna sida visades hos Scrap-Perra igår... De har en fantastisk uppsjö av produkter för Project life, allt från album och plastfickor till en mängd olika pappersprodukter.

Jag funderar nu på VARFÖR jag inte scrappat på detta sätt tidigare? Det är ett perfekt sätt att få in vardagen i albumen. I alla fall för mig, jag tenderar annars att scrappa mina favoritfoton och endast enstaka "vanliga" foton. Nu kombinerar jag det hela, vilket passar mig perfekt! 

Jag vill med detta uppslag visa att man inte alls behöver sluta med den "vanliga" scrapbookingen bara för att man pl:ar. Jag har valt att scrappa vanliga layouter och sätta in mitt i ett uppslag, ofta så att de passar ihop med veckan. Detta blev ett grönt uppslag, med en blandning av Simple Stories och Becky Higgins-produkter. Läckert värre!



1 kommentar:

Lilla07an sa...

Ha ha. Klart det här va din grej. Det visste jag. Det är ju grymt kul. Å va många foton man får med :).