fredag, maj 10, 2013

AJ: Today

Igår liftade vi i SWE-teamet en fantastiskt duktig scrappare och konstnär, hon skapar fantastiskt vackra art journalsidor med vita krispiga sidor och mycket "white space". Jag ville verkligen göra en vit, fin, krispig sida så som Anna-Maria Wolniak hade gjort sin sida, men hej.... Nånstans på vägen gick det fel och min blev galen i färgerna... Jag fick lila där det egentligen skulle vara ljusrosa pan pastel, stämpelfärgen skulle vara ljusare än den där galet konstiga rosa färgen.... Jaja, jag lät det vara och fortsatte klart iaf och är rätt nöjd även om den inte blev som jag tänkte mig.


Den där långa textstämpeln har legat i mina gömmor ett tag, den kommer från Studio Calico och passade perfekt till ordet "Today"....








1 kommentar:

Trina sa...

Love the colors and design of this page!