lördag, oktober 20, 2012

Dagens foto - 121020 - köket

Jo, jag vet.... Min bloggtorka fortsätter, trist på ett sätt men eftersom båda barnen går på dagis och jag jobbar (om än inte heltid) så blir det mindre fotograferat. Och så har jag och Charlie precis varit sjuka en vecka, jag i grym hosta och han i öroninflammation och jätteröd hals. Men får försöka mobilblogga ibland mellan gångerna iaf, minnena är ju roliga att ha kvar iaf.

Idag tog vi tag i finfixet av köket, satte upp en tavellist, Fredrik satte upp nya fönsterbrädan osv. Nu är det "bara" byte av köksluckor kvar, men det blir ett senare projekt.

Väggen före


Väggen efter - ser tomt ut på bilden, men är jättemysigt irl


Fönsterbrädan sätts på plats


{Bloggar på språng med min iPhone}

1 kommentar:

Anna sa...

Fint det blev! Tänk att så lite kan göra så mycket!

Höstkramen Anna