torsdag, september 13, 2012

Canvas - Home sweet home

Här är mitt sista alster som jag gjort för Scrapgalens räkning, jag kommer verkligen att sakna att skapa för Petra men är så glad att jag har lärt känna Petra och de andra designteammedlemmarna. Men det är verkligen tråkigt att Petra säljer Scrapgalen, butiken är fortfarande ute för försäljning så är du intresserad av att köpa en butik med kanonbra renommé så ta kontakt med henne!

Canvasen är en deep edge-canvas jag köpt på Panduro och klädd med symönster (mönster för kläder) och sedan är det målat med underbara akrylfärger och de fantastiskt fina papprena från GCD. Älskar färgerna och hur tavlan  blev då den var färdig :)


De här blommorna älskar jag! Först hade jag helt andra färger på blommorna, men de syntes inte på tavlan. Så jag klippte ut nya blomcenters och målade krämfärgade kronblad - MKT bättre!


Stämplad fågel....




1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

Läcker canvas! Köpte en på Scrap-Perras senaste träff och ska se när jag får ändan ur vagnen och sätter igång och pular med den.