fredag, augusti 17, 2012

Art journal - Våga!

Jag vet att jag visat nån av mina små art journalsidor tidigare, men tänkte visa min allra första sida jag gjort :) Gjorde den i slutet på maj och sen dess kan jag säga att det är väldigt roligt att leka med papper, akrylfärger och andra färger utan att skapa utifrån ett fotografi. Jag älskar fortfarande scrapbookingen och den är viktig för mig. Men AJ-sidorna är liksom mer lek och utforskande kring färger och kompositioner :)

Så, har du inte provat själv så... Gör som jag! VÅGA!












2 kommentarer:

Anna sa...

Den är fantastiskt vackert fotad, men ännu vackre irl.

Sommarkramen Anna

Sara sa...

Åh, vad den var läcker! Älskar färgerna och hjärtat.

Kul att du visar upp några art journalsidor. :) Visst är det roligt att bara kladda utan att det egentligen behöver bli nått. :)