tisdag, januari 24, 2012

Dagens foto - 120124 - Charlie 11 mån

Hann fota 7 bilder, varav 3 blev hyfsade, innan batterierna la av i kameran idag :-( Hade tänkt fota Charlies 11 månadersbilder såklart, vi hade typ 30 minuter på oss innan vi skulle hämta Aston på dagis. Men så la batterierna av... Vi får göra om försöket på torsdag ;-)

Här får ni en liten föraning om vad jag tänkt mig iaf :-) När jag fått fotona tagna såsom jag tänkt mig (och om Charlie låter mig göra det) så ska jag göra ett vanligt collage och skriva lite mer information om Charlie just nu :-) Tills dess får ni njuta av vår stjärna!

Vår allra sötaste lilla pojke, om en månad blir han ett år!! Ojoj!

1 kommentar:

Angela sa...

Fin bild, hoppas du lyckas ta lite fler senare i veckan! Kul idé med ljusslingan också. Så söt han är! :)