lördag, december 24, 2011

LO: Julmarknad 2007

Tänkte passa på att visa en julinspirerad sida nu när det är julafton och allt. Jag hoppas att ni har en underbar julafton!! Vi ser framemot dagen med våra små, ögon som glittrar ikapp med ljusen i granen och alla paket, god mat och alla juldofter....

Idag visar jag en LO med ett gammalt foto från en julmarknad för några år sen. Tyvärr blev det ingen i år, alla helger vi kunde tänkt oss åka på så regnade det. Det lockade inte alls med andra ord!

Den här LO:n är gjort med massor med underbart material från Scrap-Perra, jag har sååååå mycket roligt material att jobba med att jag knappt vet var jag ska börja *s* TACK för allt det roliga materialet!


Underbar tag med tomte som är utklippt ur ett mönsterpapper och så en av de underbara färgerna från vinterkollektionens distress inks. Jag ÄLSKAR inksen!


Stämplar på blomman, så skoj! Blommor och bling som mitt....




Inga kommentarer: