söndag, december 04, 2011

Journal your christmas | 4 dec

4 december: Drömmen om en perfekt jul... Vad vore en perfekt jul för mig? Full av klappar, mat och sånt?! På ett sätt kanske, men helst vill jag ha hit hela min familj och hela Fredriks familj, få äta gott, skratta och umgås. Det handlar egentligen inte om julklapparna även om det är ett härligt inslag för de små. Jag önskar helst en jul i umgängets tecken. Och så vore det helt perfekt om vi fick en VIT jul även i år. Tack snälla tomten!!

Foto taget december 2010

Den färdiga sidan, härliga pastelliga färger från spillådan




1 kommentar:

Mya sa...

Den perfekta julen! Det är lite klurigt det där. Svårt att veta vart man ska fira osv... Det lutar åt att vi firar hemma för första gången och att min bror m familj och min pappa kommer hem till oss. Vi får se vart det slutar helt enkelt.

Du bjuder iaf på en fin bild på en fin gran och en fin kula :) kram