fredag, oktober 07, 2011

LO: Perfekt?

För några helger sen var jag på Stockholm CityScrap, vilket var min första heldag ifrån Charlie sen han föddes. Det hade gått bra för både mamma och barn, jag fick hela fyra sidor gjorda. Tre gjordes till tävlingarna, jag som aldrig tävlar...

Denna gjorde jag till den första tävlingen av Nettans Scrapbooking, som gick ut på att göra en LO (eller annat) utifrån en bingobricka. Jag hastade ihop den på drygt 45 min, då jag var sen till träffen och bestämde mig för att äta lunch innan jag skapade + att jag bestämde mig väldigt sent för att vara med och tävla.

Min bingorad jag valde att utgå från var:
Stämplad rubrik
Stjärna
Spets
5 knappar

Är nöjd med den iaf (la till rubriken av thickers + blingstenarna hemma).


Massa ink, mist, gesso, ink stain.... Massa lek helt enkelt!




Inga kommentarer: