söndag, augusti 14, 2011

Sommarsöta Charlie

Han satt där i gröngräset, alldeles supertrött och ändå så oerhört glad. Och intresserad av allt utom mamman med kameran såklart... Men jag tog några gosiga foton på min älskade minsting i alla fall!!

Så glad, så ljuvlig, så söt, så underbar. Kan man annat än älska honom?! Och de där skrattgroparna, de måste han ha fått för att kunna charma precis alla.


Favoritpositionen - ut med armarna... Funkar bra, för de flesta tar upp honom då ;-)


Fingrarna i munnen, det händer spännande saker därborta








Hahahaha, det ser ut som om Charlie ropar nåt. Men det är bara en lyckträff att jag fick fotot och att det blev skarpt. Men gulligt är det ju....


Söta unge, som jag älskar dig!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Helen -Underbara kort på den underbara lillen!Kram Camilla

Charlotte Ravn sa...

Hvor er han bare sød Helene!! :)

Anette Ryan sa...

Vilket charmtroll!
//Anette :-)

Jozebelle sa...

Det är väl klart att han ropade...Jag kommer vännen, jag kommer....sötnos. Nog är han charmig. Den dagen han ska välja så är jag nog inte aktuell *S* men tills vidare får jag hoppas på att träffa honom snart...

Anonym sa...

Så fina bilder, titta in denna tävling, du kan skapa en gratis fotobok av dessa


http://tavling.postfoto.se/