onsdag, juni 01, 2011

LO: Adorable Charlie

Flera gånger varje månad dimper det ner dt-paket från Petra på Scrapgalen! Alla paket lika underbara! Endel är lätta att skapa med, då de är hopplockade utifrån min "stil". Andra är svårare, en utmaning som Petra ger mig, som jag älskar och det är lika roligt att skapa med dom paketen!

Det här paketet är inte speciellt svårt, det innehöll papper och dekorationer från Little Yellow Bicycle och det var bebistema. Inte speciellt svårt när man har en 2,5-åring och en liten bebis... Det svåra är ju att få tiden att sitta, så när jag har en liten bebis får de flesta sidorna bli enkla i designen. Men det är precis lika roligt att skapa oavsett om det är enkla eller mer avancerade sidor :-D

Jag gillar denna enkla sida om vår ljuvliga lilla Charlie, här är han alldeles nyfödd! Bara några timmar ung


I Scrapgalens designteam har vi en stämpelmakare, nämligen Catta. Hon ritar de ljuvligaste stämplar du kan tänka dig. Eftersom jag inte är en kortmakare så får jag inte stämplar så ofta, men i detta paket fick jag denna söta kanin. Han lutar sig mot ett paket i vanliga fall, men den klippte jag bort för att kaninen skulle passa mitt tema bättre :-D


Färdig dekoration, jag älskar banners!

Inga kommentarer: