fredag, juni 10, 2011

Dagens foto - 110610 - heldag på Skansen

Som jag skrev i förra inlägget med fotona på Aston och Noah på "Skansenhästen"/cirkushästen så var vi alltså på Skansen idag. Det blev en helt underbar dag, om än lite varm... Men mina farhågor att Charlie inte skulle palla, att Aston skulle flippa och att jag skulle bli knäpp på köpet infriades inte! Aston blev såklart lite ledsen och skrikig då han inte fick åka alla attraktioner som han ville, men på det hela taget gick det väldans bra. Charlie sov och åt om vartannat, med lite uppetid i skuggan ibland....

Fotografierna från dagen är både från mig och från Lotta. Mitt kamerabatteri var helt nyladdat men la ändå ner efter bara några foton. Trist, men Lotta hade ju kamera med som tur är!

Vi tog färjan över, så vi skulle slippa all värme och alla människor på bussarna. Det tyckte Aston och Noah var hur spännande som helst


"Inte kort!!" säger Aston och mamman undrar hur det ska gå med denna dagen ;-) Hihihi....


Lotta och söt-Noah på färjan mot Djurgårn


Biltåget var den absolut roligaste åkattraktionen tyckte Aston




Högt upp i luften!!


Den här karusellen impade INTE på Aston som var arg hela tiden ;-) Han ville flyga och åka biltåg istället...


Bebbeliten sover i skuggan...


Hej vad det går!


Lite djur hann vi titta på oxå såklart. Lemurerna hade fått bebisar. Eftersom vi hade Charlie i vagn så kunde vi tyvärr inte gå in och titta. Men vi tittade på dom länge utifrån


Latjolajbanlåda


Killarna svalkade av sig i en liten fontän, det var ju så varmt att det var välbehövligt med lite vatten även utanpå kroppen. Så mycket att deras t-shirts blev alldeles dyngsura ;-)


Kossorna var roliga att titta på


Charlie och jag spanar in lite fåglar, urspännande för lillbebben


När vi kom hem så softade vi på framsidans altan, åt pizza och hade det allmänt mysigt :-)

Inga kommentarer: