fredag, februari 25, 2011

LO: Du & jag

Det är inte så ofta jag scrappar romantiskt, men ibland händer det... Mycket pga att mina foton inte är så romantiska i sig... Men kanske ska göra fotona lite mer romantiska, oavsett om det är romantiskt tema eller ej. För jag tycker om att kombinera stilarna i mina album :-D

Här har jag fått ett ljuvligt paket av Sanna på Pappersbiten, innehållande den senaste serien "Sagan om Våren" från Pion Design. Gillar verkligen de papprena med tillhörande klippark. Sååååå fina! Så det blev en romantisk sida med ett foto på mig och Fredrik från ett bröllop vi var på i Norge för ett antal år sen... Man behöver ju inte scrappa enbart de nya fotona, eller hur ;-)


3 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

STORT GRATTIS till lillpris Bus!!! Nu är jag så nyfiken på namnet!! :D
Vilken liten goding!! <3

Layouten är hur fin som helst!
Diggar fotot av er! Så kärleksfullt!

Många kramar Petra

Jozebelle sa...

Åhhh vad härligt!!!! Visst är det underbart att man kan ta sej igenom kriser och bara bli starkare!

Pysselbus sa...

Helt underbar, Helene!! Ren och skär inspiration!

Kram
Linda