lördag, november 13, 2010

LO: Mammafika

Vi är ett gäng tjejer från hela Sverige som väntade - och fick - barn i september 2008 (ja, någon fick i augusti och någon i oktober, men vi var alla planerade till sept 2008). Vi har hängt ihop på Familjeliv.se sen januari 2008... Vi Stockholmsmammor har träffats för fika, lek eller på annat sätt umgåtts sen barnen föddes... Nu har flera fått barn 2 eller 3, jag är väl sist ut i Stockholmsgruppen att få syskon till september 08-barnen.... Så tyvärr har jag inte kunnat hänga med på sista tidens fikande eller träffar pga jobb, men snart så....

En av våra träffar dokumenterades i några få foton av mig, sen gjorde jag denna LO av härligt färgstarkt material som jag fått av Skaparlusten. Skoj att ha kvar minnet!






4 kommentarer:

Camilla sa...

Åh, jag älskar verkligen de här papperna! o din LO. Har ju förkärlek tillcirklar.

Kram

gummiapan sa...

Häftig LO! Härliga färger och papper! Titta gärna in hos oss och inspireras! :)

Tack för titten!

www.gummiapan.com

Maritha sa...

Vilken färgklick! Me like!

Camilla sa...

Science fiction att det är William som ligger i den där stora magen.

Kram