fredag, maj 21, 2010

Dagens foto - 100521 - äppelblom och sötaste pojken...

Titta, det kommer snart blomma i äppelträdet - jag har inte förstört det mao *lycka* Det har sett lite bladlöst ut, men nu kommer mer och mer blad och även massor med knoppar som är på väg att slå ut. Skönt och så vackert!!


Sen måste jag ju visa sötaste pojken även idag! Killen som ansåg att 5,15 var en bra tid att vakna på för ovanlighetens skull (har aldrig hänt tidigare), men efter välling vid 5,45 så somnade han om och sov ända till 9,30 då jag väckte honom...


Sötaste leendet och de vackraste bruna ögonen som får mamman att smälta!


Vi njuter av härliga försommardagar tillsammans, vi har slängt av oss skorna och går med bara fötter i gräset. Sitter på altanen och dricker saft, njuter av varandras sällskap - Aston är det bästa sällskap man kan tänka sig och jag kommer sakna den här tiden så ofantligt mycket då han börjar på dagis och jag söker jobb/jobbar.

Inga kommentarer: