tisdag, april 13, 2010

LO: Slappt i morgonsoffan

Jag har skapat några layouter för SWE-bloggens räkning, som under mars har blivit sponsrade av Scraplagret. Jag fick ett proppfullt paket med en, för mig, ny bekanskap - nämligen papperstillverkaren GSD Studios. Urläckra papper med sömnadstema!!

Här kommer ytterligare en LO jag gjort med materialet. Botten är en bit av wellpappen som paketet packades i... Trots att papprena har sömnadstema så lyckades jag nog rätt bra att göra en pojkaktig LO istället ;-)


Urläckert wellpapphjärta målades med två akrylfärger


Härliga blommor, del av ett bårdpapper....


En fågel urklippt ur ett papper


Det läckra wellpapphjärtat igen

1 kommentar:

Kajsan sa...

Ahh.. Gillar massor! :)
Du skapar så vackert med färg och kontraster!
Och vilken lyx för lille Aston att ha två storebrorsor att mysa med! ♥

Kram från mig