måndag, mars 15, 2010

Dagens foto - 100315 - pannkakor på en måndag? Japp!

Jajamensan, i det Larssonska hemmet så bjöds det på pannkakor idag - måndag och allt! Vi passade på innan pannkaksstekpannan åker ner i en låda tillsammans med annat smått och gott. På torsdag lär jag inte orka/hinna steka pannkakor.

Så här vankas det gooooda pannkakor! En härlig vardagsbild :-D För många år sen scrappade jag en LO om våra pannkakor, kanske är dags att göra en remake??


Den här killen väntade otåligt på sina "kakka"... Ilsk var han tills pannkakorna serverades, sen satt han i trans


Och ja, måste ju visa min gamla LO oxå... Gjord mars 2004, back in those days då det knappt fanns mönstrat papper (eller det fanns, men det var inte så fina om man säger så)... Kan nog säga att jag utvecklats en del och ja, jag måste nog göra en remake ;-)

4 kommentarer:

La Vikinga sa...

Var bor du he he he - så man kan knacka på och fråga om det blev några över he he he... Skojar bara..

La Vikinga - ej pannkaksstekare

Julia sa...

inte bara LOna som utvecklats utan även fotograferandet! Blir roligt att se den nya sen :)
... och vi äter pannkakor när som helst

Annelie Maddock sa...

Vi hade pannkakstisdag. Mums!!!

Angela sa...

Vad kul att få se en äldre layout, du har verkligen utvecklats, både som scrappare och fotograf!