fredag, februari 19, 2010

LO: Hipp hipp hurra för Aston idag

För en vecka sen fick jag mitt första dt-paket från Pyssellyckan och det innehöll bland annat den underbara serien "Gypsie" från Bo Bunny!! Ljuvligt läcker i sin mustiga färger! Jag har gjort en LO direkt såklart och gjorde en om Astons första födelsedag. Blev en sida med vimplar, egentligen inspirerad av de vimplar vi hade på Astons födelsedag - men tyvärr syns de inte på fotona ;-)

Jag utmanar mig själv att använda fler än 1 foto oxå... Så det kommer ni se på fler och fler sidor från mig, det är fint med ett foto men jag har ju sååååå många foton och det är ju bra att få in fler än ett ibland ;-)



Lite detaljbilder oxå, förhoppningsvis finns det mycket att upptäcka på min sida ;-)

Vimplar på snöre och en blomma med vacker brad (den vita blomman är utstansad i vit wellpapp från ett kakpaket från Eldorado, ett av mina favoriter)


En blomma till, med en rund sticker under. Tyckte inte bilden på stickern riktigt passade in, men ville ha cirkeln så jag satte helt sonica dit en blomma över. I vänster överkant ser du ytterligare en liten vimpel med blomma på, ungefär som en pil...


Även i nedre hörnet (och det övre) har jag satt en liten vimpel med blomma på. Rolig detalj


Min vana trogen, rubrik med minst 2 typsnitt

7 kommentarer:

Angela sa...

Vilken fin layout, gillar dom finstämda färgerna & vimplarna.

Anonym sa...

O va fin den var. Jag tycker att de är så svårt att få in flera foton på en lo men oftast har man ju flera fina. Du har verkligen lyckats. kram

Chris_P sa...

oj så fin layout!!!

Marie sa...

wow vilken snygg lyout! Toppen Helene!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jätterhärig, och se där, lilla leaf dien har hittat fram:) Längtar till sommaren när jag ser detta! Känns lååååångt borta idag! Kramar!

Nallebr.. sa...

å så fin lo !! gillar den massor med flera foton och vimplarna.. snyggt:)

Anonym sa...

Riktigt snygg, en av mina favoriter!

/isabeli