söndag, februari 07, 2010

LO: Att tycka om sig själv

Den här månaden är det jag som ritat månadsskissen för Skaparlusten, för att vara med gå till bloggen - jag vill gärna se din tolkning ;-)

Här är min skiss....


....och här är min tolkning, som jag för övrigt är mkt stolt över (puh, jobbigt att säga det. Men jag gillar verkligen hur den blev)


Närbild på en fjäril, utstansad med min nya älskade fjärilspunch


I övrigt så älskar jag mina Studio-färger oxå!! Se hur fina färgerna är på den målade wellpappen!!

16 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Den är sjukt snygg! Du har all rätt att vara nöjd! Å så ska man ju tycka om sig själv har jag hört =)

Sockergrynet sa...

Så underbar layout med härliga färger och detaljer!! <3

Millanprillan sa...

Toksnygg! :) Ska försöka mig på den skissen så snart jag kommer hem!

Helena sa...

WOW, vilken inspiration jag fick nu. Skissen ska genast tolkas. Får dock prestationsångest, din tolknng är sååå fin, bland det finaste jag sett!!!

Kram Helena

Maria sa...

Så fina de är! :)

Camilla sa...

Fantastisk!! Du är verkligen helt fenomenalt duktig!

Jag försökte mig på en tolkning som dock inte blev lika lyckad.
(http://scrapp77.blogspot.com/2010/02/lo-gladjerus.html)

Kram

Lillnettan sa...

Både LO'n och du är skitsnygga - så fortsätt du vara stolt och nöjd över dig själv!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättehärlig! Tycker att den speglar dig så fint! Och såklart att du ska tycka om dig själv! Du är lätt att tycka om, vännen! Kramar!

terese sa...

ursnyggt!!!

Lilla07an/Maria sa...

Håller med dig helt! Den ska du vara supernöjd med för den är jättefin :)
Grönt, brunt å gult, mumselismask ;) Originspappren är så vackra.

/M

Tessalonika sa...

Ville bara tala om att jag har gett dig en blogg award på min blogg, för inspirerande layouter och en härlig blogg;)
Kram Tessalonika

La Vikinga sa...

Håller med myran "sjukt snygg" och prillan "toksnygg" - du är jätteduktig!!

La Vikinga diggar

Anonym sa...

Layouten är jättefin och jag gillar skissen massor. Jag tycker att du ska vara nöjd och säga det också! Inget fel med det :D.

Angela sa...

Åh så fin! Gillar verkligen dom varma färgerna tillsammans med fotot!

Chris_P sa...

sjukt snyggt! Klart du är nöjd - det ska du vara!!! kul utmaning!

Malin sa...

Fantastiskt vacker! Både DU och layouten!
Jag älskar draget i färgerna i fotot och att det går igen i papper och dekorationer. Yummi!