måndag, februari 01, 2010

LO: Äta nudlar som du

Idag passar jag på att visa den sista LO:n jag gjort med materialet från Grodans Scrapgarden, för att skapa med till SWE Scrapbook.

Denna måste jag nog tillstå är den jag faktiskt är mest nöjd med (tillsammans med den förra visade 1-årslayouten). Det här pajpappret var verkligen inte lätt, men jag tycker jag lyckades bra i min intention att skapa en balanserad och lekfull sida med fokus på mat :-D Gillar bracket-ramen, den ger så mkt fokus till fotografiet på något sätt. Ja, jag är nöjd!


Låter närbilderna tala för sig själva helt enkelt...






4 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

Wow, riktigt cool LO!

Kajsan sa...

Snyyyygt!! :D
Underbara färger å cool LO!

Kram Karin
(ps. invigningsvecka med utmaningar och priser på Magdasforumet.. Skisser å annat om du vill vara med <3 kram)

Eivor/Ejja sa...

Du har verkligen talangen att skapa fantastiska alster! Jag får alltid inspiration när jag kikar in här, TACK!
Du har fått en award hos mig, om du har tid och lust att kika in.

Hej från mig,
Eivor/Ejja

Eivor/Ejja sa...

Opps... www.eivor.blogg.se

/Ejja