tisdag, februari 02, 2010

Lite mer Aston....

Det var så vackert ljus i lägenheten idag, vår lägenhet som annars brukar vara så mörk. Så även om vi inte tog oss ut idag, vilket jag ångrar i efterskott, så fick jag några härliga foton på Aston. Det gäller ju att passa på när ljuset finns där ;-)

Plötsligt står han där nedanför mig, alldeles blixtstilla och så får jag en föraning om hur han kommer se ut då han blir äldre


Jag förundras över hur barn kan sitta såhär?


Värsta buskillen :-D


Och så fick jag med tecknet för "Mera"... Sååååå söt han är!


Lunchdags och två skedar i farten ;-)


När Aston är klar lägger han - tillslut - ner skedarna i tallriken och ger den till mig. Är jag inte tillräckligt snabb att ta den, så börjar han vända på tallriken eller röja runt med eventuella rester *s* Så det gäller att vara snabb....


Sen sov Aston middag och jag har för första gången smygit in och fotat honom då han sover. Vred upp persiennerna litegrann och ljuset var helt klart tillräckligt (om jag använde iso1600) så jag fick några söta sovbilder på honom...

8 kommentarer:

~Karin~ sa...

Sötnosen! Så mycket fina bilder :) Vilken härlig tröja han har på sig!

puss /K

Kristin sa...

Åh vilken goo rosa filt han har. Vart är den inhandlad? Jag är besatt av bebisfiltar :)

webmosterhelene sa...

Tack, sötisar!! Kristin, det är en vanlig lite större fleecefilt som är inhandlat på "In & finn". Jag köpte en rosa med vita prickar och en svart med vita prickar. Aston älskar filtar, precis som mor sin ;-)

Scrapmoment Hellen sa...

Vilken härliga bild serie! Otroligt fint djup och skärpa i bilderna! Vad har du för kamera?
//H

Martin sa...

Tack Hellen! Kameran är en Canon EOS 40D, men det är objektivet som ger både djupet och skärpan. Det är ett 50 mm, älskar det!

webmosterhelene sa...

Sorry, min son var visst inloggad :-) Det var då jag som svarade innan ;-) /Helene

Ludmilla sa...

Vilken snygging han kommer att bli!

Anonym sa...

Han är så söt och finns det ngt finare än barn som sover? så rofyllda och trygga...