lördag, februari 27, 2010

Dagens foto - 100227 - flyttlåda efter flyttlåda...

Vi ligger väldigt bra i fas, det är 3 veckor kvar tills flyttlasset går och vi är än så länge i fas med packandet av lådor mm... Ju närmare vi kommer desto mer packar man ner - man tänker "Det här behöver vi ju inte, och inte heller det här". Försöker packa smart så det inte ska behöva ta sån tid att packa upp lådorna, de ska hamna på så rätt ställe som det bara går sen. MEN jag bävar för att plocka upp dom... Suck

5 kommentarer:

Hanna-Marie sa...

åååhua, har själv flyttat 17gånger trots att jag bara är 26år gammal men usch vad jobbigt det är att packa upp allt igen!

De första 5 gångerna var jag så nog med packningen men för varje gång så lärde jag mig nåt nytt om packning så tillslut hade jag inte de mionsta bubbelplast eller tidningar el dyl mellan sakerna :-D orkade inte bry mig längre.

Men NU har jag bott i detta hus i 5år :-D känns underbart å slippa flytta runt

Anonym sa...

Jag känner igen det där. Vi håller påa tt packa upp just nu och det är så jobbigt att jag bara vill springa hemifrån. Men det måste ju göras... tills man flyttar nästa gång :D. Lycka till med allt!

Sanna F sa...

Ja att packa upp är nog det värsta... fast mysigt också...
KRAM och lyckatill med flytten!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ahhh men att få packa upp är ju bäst! Att få ställa in saker i nystädade skåp och lådor, allt i perfekt ordning och utrensat innan flytten. Börjar bli dags för oss att flytta:) Eller rensa!

Ludmilla sa...

Vad skönt att du har sådan tid att packa att du kan tänka smart!

Tyvärr så har mina flyttar mest varit ett snabbt nedplock. Mne egentligen har man ju ett guldläge att bli av med en massa bråte också!!