söndag, januari 03, 2010

Dagens foto - 100103 - Datorfixande

Min dator kraschade den 1 jan 2010 och jag har inte fått till redigeringsprogrammet, därför blir det oredigerade bilder i detta inlägg (och de är inlagt 4 jan 2010, men under rätt datum...)

Fredrik kopplade upp ett helt gäng datorer i vardagsrummet igår för att rädda undan de få grejer vi inte hade backup på... Hårddiskkrasch är INTE skoj! Fredrik jobbar på och har dock räddat undan det viktiga och blåser min hårddisk :-D



Haha, gillar verkligen röran på mitt skrivbord! Aston envisas med att dra ut alla garnnystan och annat, så jag får lägga upp allt på skrivbordet sådär... Ser så rörigt ut, men hallå ;-) Det bor en 15-månaders pojke i vår familj ;-)

1 kommentar:

Susanne sa...

Jag skulle oxå behöva en "Fredrik" här då och då.... =)