måndag, december 28, 2009

Julkort i efterskott...

I december har swe-bloggen sponsrats av den svenska tillverkaren Inkido och 4 st fick varsitt välfyllt paket, varav jag var en.

Här kommer de kort jag gjorde, enkla men jag är nöjd.

Så enkelt som det bara kan bli, ett färglagt stämplat motiv monterat med 3D-kuddar på ett mönstrat papper, ett snöre och en söt blomma.


Blomman är fastsatt i snöret genom att jag snurrat stjälken


Flickorna som är på mönsterpappret har fått sig lite extra prickar för att efterlikna bären


Och så enklare än enklast. Blev faktiskt riktigt fint!


Här har jag stämplat en ruta med stjärna på ett vitt papper med brun dyna. Sen har jag stämplat med samma stämpel på ett grönt papper med vita prickar på. Klippte ut stjärnan och monterade på 3D-kuddar. För att göra det hela lite roligare så har jag satt Pearl Maker för att få lite mer struktur.


Jepp, icke-kortmakaren gör kort ibland iaf ;-)

Inga kommentarer: