söndag, december 06, 2009

Dagens foto #341 - 091206 - inspirerande gåvor!

Ibland stöter man på underbara, givmilda människor! Som i helgen, då träffade jag och Åsa på Myran på Jul- och hantverksmässan (hennes namn är sååå svårt att stava och jag kommer inte ihåg hur det stavas heller, kan ju inte thailändska *s*).

Myran stod i montern bredvid oss (vi stod i Scrapbooking mm:s monter). I fyra dagar pratade vi med denna färgstarka, underbara thailändska. Jag och Åsa beundrade hennes handgjorda dockor, flaskaskar, väskor, tomtar mm...

Ikväll fick jag denna ljuvliga docka, den coola tomten (plus ett gäng tomtar och svampar till) av Myran, som hon gjort själv. Dockan är helt helt underbar, tänkte köpa den men den var såld (trodde jag) på lördagen. Meeeeen, Myran hade plockat bort den och gav i gåva. Tack underbara söta du!!



-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

Inga kommentarer: