lördag, november 28, 2009

LO: Baby Noah

För ngn vecka sen hade Joggemia en superfin skiss på SWE-bloggen, jag blev såklart inspirerad och gjorde denna LO :-)

Allt material (förutom mönsterpapprena) är från YouDo. Jag älskar deras sammetsbrads, de skimrande runda bradsen och silvertråden (som även finns i guld).


YouDo har gjort chipboardbokstäver, och de finns även Å, Ä och Ö med! Tänk vad man saknar det hos de amerikanska tillverkarna. Så det är skoj att YouDo gjort såna bokstäver. Och i ett sånt snyggt typsnitt oxå! Jag hoppas på att fler typsnitt (och färger) kommer så småningom. Bokstavsstämplarna du skymtar på nedanstående bild är oxå YouDo's egna, även de med å, ä och ö....


Vackra blommor, skimrande brads och silvertråd *love*




När jag fick den här stora bakgrundstämpeln med noter på (Artemio) föll jag pladask! Som jag tycker om den!! Jag har stämplat med en liten del av stämpeln bara och upprepat gång på gång... Det är 5-6 rader med noter på stämpeln och den är urläcker!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Snubblade in på din fina blogg!
Ha en trevlig 1:a advent

Mvh Camilla, En mammas dagbok

Camilla sa...

Fantastiskt fin!!! kram

Helena sa...

Fullkommligt älskar upplägget på denna fïna lo! Blev sååå inspirerad och liftade den glatt! Så skönt att få skapa en liten stund utan att behöva tänka så mycket! Tack för skaparglädjen! Här är min tolkning!

http://madebyhelena.blogg.se/2009/december/lo-valkommen-till-varlden.html

Kram Helena