torsdag, oktober 08, 2009

LO: Vacker?

Nu i oktober sponsrar Scrapgalen några av SWE-bloggens inspiratöser. Jag fick ett paket med underbara papper från Melissa Frances och dekorationer från Maya Road och Prima... Jag har gjort 4 layouter av det ljuvliga paketet, men visar upp dom en och en här i bloggen (även om alla nu visats i SWE-bloggen). Jag gör så för att kunna visa lite detaljbilder oxå :-)

Här är LO:n... Som handlar om att ibland så får man känna sig vacker, trots att det inte är en vardaglig känsla. Fotot tog Åsa på mig i somras och jag tycker om det så mkt....


Detaljbilder såklart... De här ljuvliga prismorna från Maya Road ger verkligen ha-begär!! De är verkligen urläckra!!


Läcker blomma och halvpärlor från Prima, några favoriter just nu ;-)

1 kommentar:

JennyB sa...

Visst är du vacker Helene!!!
Och en vacker lo, så klart.