söndag, oktober 25, 2009

LO: Strålande jul

Dags för en LO till, och jag fortsätter på jultemat... Blir mycket jullayoter nu då man scrappar för butiker ;-)

Denna LO är gjord av Graphic45-papper och roliga dekorationer som finns i Scrapgalens fina webbutik. Runt hela LO:n har jag gnuggat distress ink. Gillar den massor faktiskt. Den är varm och mysig, tycker jag.

När jag gjorde denna LO kom jag inte riktigt på nån bra rubrik, men så började jag nynna "Jul, jul, strålande jul" osv... Vips så var rubriken given :-D


På denna blomma sitter det egentligen som en "ros" i mitten i vanliga fall. Jag valde att ta bort "rosen" och satte min fragment-tag där istället, med en bit utklippt papper under.


Här ser man lager på lager-effekten

1 kommentar:

Claudia79 sa...

Den är underbar! Och ännu finare IRL!lizedi