lördag, oktober 10, 2009

LO: Our little pumpkin

Åh, Petra på Scrapgalen kan verkligen plocka ihop roliga dt-kit!! Blir tokinspirerad, jag hoppas ni oxå blir det!

I Scrapgalens blogg berättar jag lite mer om min layout nedan, testade en himla rolig teknik på ett Bazzill Glossy Cardstock... Jag använde distress ink och en applikator med foam på för att få den glansiga strukturen att framträda med ursprungsfärgen genom det oranga inket. Urläckert!! Papprena är den coola serien "Twilight" från Pink Paislee...



Knappar, halvpärlor och en läcker diecut....




2 kommentarer:

PysslarTagen sa...

Den blev verkigen superläcker! OCh det är ju så enkelt! Hoppas att Petra får in distressdynorna snart för det blir lite enformigt med en färg ;-)

Anonym sa...

Underbar Helene, jag ska genast kolla pa scrapgalens blogg! Har namligen bestallt distress ink sa jag maste fa tips vad man kan gora med den.