tisdag, oktober 13, 2009

LO: Leiah

Ibland är det enklaste så fint! Allvarligt!! Denna LO är jag så grymt nöjd med! Då Leiahs mamma och pappa mailade denna underbara bilden på henne till mig så redigerade jag den sv/v. Det är bara två mönstrade papper, lite wellpapp, lite brads och en paperfrill.... En titel och lite text, vips så var den klar. Enkel och effektfull. Gillar verkligen färgerna gult och rosa ihop.... Ja, tänk att faktiskt få vara så grymt nöjd med nåt :-)



LO:n i sig är gjord till förra veckans skiss på SWE-bloggen

6 kommentarer:

~Karin~ sa...

Jättehärlig!! Och gult är alltid rätt om du frågar mig *ler*

kraaaaam /K

Ludmilla sa...

Så fint! Var köper du dina scrap-grejor. Jag måste börja med det där!!

Claudia79 sa...

Jaa håller med dig!Du ska vara grymt nöjd med denna!:)

(Favvis)Maria sa...

Jättefin!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ja!!! Den här gillar jag massor! Fotot är underbart och det enkla fast viktiga som gör det hela är så fint! Kramizar!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Och vet du? Jag är sååå glad som får se en hel del IRL för de är ännu finare då!!!