måndag, oktober 19, 2009

LO: Hoho hallå hallå

Här är nu min första gäst-dt-LO för Pappersbiten, tyvärr ligger Sannas webbutik nere i drygt 1 vecka till pga att hackers pajjat den gamla *morr* Men så fort den kommer upp måste ni bege er dit och spana in hennes ljuvliga sortiment.

I mitt första dt-paket fick jag bl.a. papper från Inkido, papper från en vinterserie... Men jag ville skapa nåt annat med dessa papper med snöstjärnor och swirls + det fina med röda och turkosa stjärnor på. De fina vinterpapprena och så att tomten säger Hoho på vintern inspirerade mig till att göra denna LO om bus-Aston som ropar mer än gärna i tvättmaskinen.

Bakom mönsterpapprena har jag använt wellpapp, som Sanna packade in mitt paket i. Ett MKT roligt "papper" att använda ;-)



Lite detaljbilder, såna här små samlingar av dekos bara älskar jag för tillfället :-) Det är roligt att se hur man hittar element och grejer som inspirerar och som man gillar.


6 kommentarer:

Mya sa...

vilken ljuvlig layout Helene, o fotot är underbart! kram

Ingalill sa...

verkligen fin layout med ett supercharmigt foto!!

(Favvis)Maria sa...

Riktigt fin LO! Verkligen ett häftigt foto!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Häääärlig användning av papperna och så söta dekos och hoare:) Kramar!

Kajsan sa...

hihiii vilket underbart foto!!! Å en jätte fin LO!
Kram Karin

hellenbell sa...

så fin layout och ett sånt superhärligt kort.