torsdag, oktober 01, 2009

Kungsholmsträff söndag den 18/10

Japp, nu har vi fått klartecken... Första träffen blir om 2,5 vecka, vet att det är tätt inpå MEN jag har endast den helgen ledig. Och nej, det är inte bara Kungsholmare som får komma... Och inte bara Stockholmare ;-) Alla är välkomna såklart!

Så vi kör träff i Ungdomslokalen på Arbetargatan 21 på Kungsholmen. Vi får alltså hålla till i kyrkans lokaler, vilket är himla skoj! Stora och rymliga lokaler, vilket är ett måste såklart!

Vi träffas söndagen den 18/10 kl 10-18.

Vi kommer ta en summa på 40 kr som i förväg betalas till mig och vi står för kaffe, te, dricka och lite fikabröd. Resten får ni stå för själva (mat, godis etc). Det finns en uppsjö med restauranger, caféer och matbutiker i området (allt från grekiskt till husman, kinamat, sushi, pizza, Mc Donalds osv).

Ta med något som skyddar borden, t.ex. vaxduk, underlägg eller liknande. Gärna något som är lite större, så ytan skyddas.

Anmälan är bindande, vilket innebär att vi inte betalar tillbaka några pengar vid ev. avbokning av plats.

Vi får plats rätt många, men i dagsläget har vi bestämt att vi börjar med 20 personer + de av tjejerna från kyrkan som vill vara med.

Innan lokalerna lämnas så ska alla bord och stolar ställas bort. Det innebär att sista person som lämnar ett bord (oavsett om det är kl 14 eller kl 18) ställer undan bordet och stolarna på avsedd plats, så sparar vi alla våra ryggar och kommer lättare åt att städa.

Vill du komma? Maila mig på webmosterhelene[snabela]gmail.com och berätta, så skickar jag kontonummer mm :-) Vänta inte för länge med att anmäla dig, kanske platserna tar slut... Finns det plats kvar så tar vi såklart emot dig ända in till öppningen på söndagen ;-) MEN blir det fullt, så.... Först till kvarn!

Vet du med dig att någon är intresserad men inte läser min blogg, så sprid gärna vidare ;-)

Hoppas du är på!!! Det är jag!!

Nu scrappar vi loss!!!

5 kommentarer:

jenny sa...

Åh vad kul! Vill! Måste kolla - lär INTE bli poppis, men... Life is a contact sport, som nån sa. Det här får vara värt en liten fajt, haha! ;o)

Christine sa...

Åhhh... jag vill också vara med.. =/ synd att jag bor så långt bort =(

ulrica sa...

Jag vill ju så gärna vara med, men vi ska fira vår dotter som fyller 18 då, så jag får vänta till nästa gång :).. då ska jag ha en plats *S*.

KRAM

yes sa...

Åhhhh, jag som inte heller kan just den helgen :( men, men, det blir kanske fler gånger.....
kram ylva

Mimmi sa...

Vore trevligt men jag jobbar tyvärr den helgen, är gärna med om det blir fler gånger!