fredag, oktober 16, 2009

Dagens foto #290 - 091016 - ruggig dag och M går till skolan...

Ja, hua... Idag är verkligen en grå och ruggig höstdag, regnet hänger tungt över oss. Martin glider till skolan med gitarren på ryggen, i helgen åker han till sin pappa...

Hade bara makroobjektivet på kameran då jag fick för mig att försöka fånga Martin på väg till skolan, så han är låååååångt bort på bilden och den är inte helt skarp. Men ack, vad gör det en dag som denna??



Jag tittar på fotot och ser hur lik Martin är sin storebror på denna bild... Och även lite drag av min pappa, det har jag aldrig sett tidigare men just denna vinkel Martin har på huvudet här påminner om min bortgångne pappa. Ja, ni kan inte se det eftersom bilden är tagen så långt ifrån men jag såg det då jag zoomade in i bilden ;-)

-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

2 kommentarer:

~Karin~ sa...

Vid första anblicken trodde jag att det var Robin *ler* Ett "titta-ut-foto" på Aston också så har du en LO när han tittar efter storebror M som försvinner iväg!

kraaaaaaaaam /K

Ulrika aka LillBlomman sa...

Visst är det fint när man ser sina nära avspeglas i barnen! Kramar!