lördag, oktober 03, 2009

Dagens foto #277 - 091003 - galet skapande....

Hemma efter en helt helt underbar dag på Scrapgalens Höstpyssel i Bålsta! Höll i en demo med Heidi Swapp masker och distress ink vilket resulterade i ett gäng überinspirerade och shoppingglada deltagare *s* Hoppas Petra får hem fler masker och inkdynor snart, för de är helt helt underbara.... Häng på hennes lås, shoppa dom och skapa!! De skapar grymt habegär!!! Jag lovar ;-)

Fick klart 3 layouter och har ytterligare 2-3 på G... Väldigt ovanligt för mig att inte göra klart, men det gick liksom inte... Råkade förstöra fotona på den ena - så de har printats ut nya här hemma - och de andra hade jag inga foton med till... Dels inga vinterfoton till den andra och inte andra foton alls till den tredje....



En av layouterna lämnade jag kvar hos Petra, så hon har en presentations-LO av mig oxå då hon åker runt med butiken ;-) MEN jag fotade av den - se den halvdana närbilden ovan - och ska göra en nästan likadan till mig själv här hemma, blev nämligen såååå sjukt nöjd med den att det kändes att lämna kvar den ;-)

Så, nu ska jag ta lite cola och sen natta tror jag.... Har en dag imorgon ensam hemma (Robin är i Örebro hos en kompis, Fredrik och Aston for till landet i fredags och Martin har åkt hem till sin pappa)... Alltså, jag är SJÄLV ;-) Saknar alla mina killar, MEN det är ganska najs oxå *s*

Så imorrn blir det sovmorgon, långdusch, en kopp kaffe eller två framför datorn och sen scrappa lite.... Har sjukt mkt idéer, så det är dags nu!!!

3 kommentarer:

JennyB sa...

Layouten ser grymt läcker ut. Nu blev jag supernyfiken ju!!!
Ha det bra!

Marie/Mison sa...

Verkar fin den där... Gud så skönt att vara ensam hemma!

PysslarTagen sa...

Haha en av de shoppingglada blev jag! Tack för inpirationen!