söndag, oktober 25, 2009

Aston har bolibompa-namnsdag idag!

När jag stod på träffen idag fick Sophia/kurrebo ett sms från en tjej som heter Camilla. Camilla hälsade till mig och grattade Aston... Jag stod som en fågelholk, va?! Förstod ingenting...

Tillslut förstod jag att man på Bolibompa drar ett namn som inte har egen namnsdag och så blir det Bolibompa-namnsdagen. Idag var det Astons tur och därför fick han ett grattis-sms :-D TACK, Camilla!!

Så, lilla Aston!! Grattis på din Bolibompa-namnsdag!!

5 kommentarer:

SannaM sa...

Grattis Aston! Va kul med en Bolibompa namnsdag!
Kram kram sanna

Fnyz sa...

grattis aston! tycker denna tradition som bolibompa började med för bra länge sen nu är superbra! tänk vad många som INTE har namnsadag i vårat land, alla invandrare t.ex. alla nya spaceiga namn :-p m.m.

Men vissa som finns kvar i kalendern undrar man ju hur många som heter idag :-D som esbjörn å gunlöv :-D fast gunlöv är fint tycker jag.

Camillha sa...

Jag var ju tvungen att gratta den enda Aston jag kände till!
Grattis och hurra för stora Aston!!

Kram Camillha

cia sa...

Haha, jag tänkte ju förstås på din Aston när jag såg det på Bolibompa:-)

Mia sa...

Hej!
Jag tänkte också på din Aston när de sa att han hade Bolibompa-namnsdag. Så grattis i efterskott Aston! :)