onsdag, september 30, 2009

Vilken söt liten *tjej* ???!

Hehehe.... Inte första gången vi får höra nåt som liknar kommentaren "Men så liten och söt HON är". Idag hörde vi just detta av en äldre dam på gården... Man ler och säger "Jo, HAN är söt" *s*

Vet inte om det beror på att jag gillar färgen röd på barn? Eller för att Aston faktiskt är liten och näpen?? Samma sa man om mellansonen Martin då han var bebis och runt året, trots att Martin ändå var större. Men han hade oxå fina drag och en liten näsa, precis som Aston har :-)

10 kommentarer:

Tezzan sa...

Jag får också ofta kommentarer om att HON är så söt. Kanske är det hans långa ögonfransar, eller hans lockiga hår eller bara det faktum att även jag gillar rött på barn oavsett kön. Jag tycker i alla fall att Aston är en supergullig KILLE...

Linda sa...

Han är jättesöt och passar riktigt bra i rött tycker jag! :-)

Har också fått kommentarer om "hon" när det gäller William. Fast mest när han var ännu mindre, under halvåret. Jag tycker han ser pojkig ut, men vet man inte könet så kanske det är svårt att avgöra.

Anonym sa...

Det kanske var dig hon menade? ;-) :-D

HAN är jättesöt i sin nya jacka. Rött är så fint på små barn, pojkar som flickor.

/Skumpis

Helena sa...

Känner igen det där. I vårt fall är det Leia som blivit kallad för HAN. Särskilt av äldre! Beror säkert främst på att hon har så lite hår. Men ibland var hon klädd i klänning och rosa från topp till tå, ändå frågade tantena i affären vad heter en sån här liten pojk då??? Man kan inte annat än skratta =)

Jozebelle sa...

Tänk att det ska vara så svårt det där färger...jag hade ett par byxor med små blommor på och eftersom vagnen var marinblå kom ändå frågan trots småblommiga byxor alltså som personen såg...
"Är det en tjej eller kille?"

Söt är han hur som helst!!!!!

(Favvis)Maria sa...

Vilken härlig bild!

Malin/malwa sa...

Vi diskuterade just det här med "fel" färg på kläder på lunchen. Och pojkar kan ha röda jackor precis som flickor kan ha svarta sandaler med flames! Så det så...

Malin/malwa sa...

Glömde ju: HAN är jättefin i sin röda jacka och mössa!!!

Cornelia sa...

Vilket fint kort, du som står för fotograferandet?

webmosterhelene sa...

Cornelia, tack! Ja, det är jag som fotograferar :-)