torsdag, september 24, 2009

På lördag ska jag kolla in ev lokal...

Ja, på lördag ska jag kolla in en lokal att ev hålla scrapträffar i... Rakt över gatan där jag bor isf... Perfekt för mig ;-)

Har pratat med en av tjejerna på Kyrkans öppna förskola, som själv scrappar. Och ev kan vi få ha månatliga träffar i en av de lokalerna.

Ska kolla hur många man kan vara, kostnad att hyra lokalen osv... Jag kommer inte tillhandahålla annat än lokal, annat får man ta med själv ;-) Ja, såsom sina prylar, foton, dricka och mat... Ska kolla in hur det ser ut med kök och så... Men annars finns det MASSOR med restauranger, pizzerior och vanliga mataffärer i området ;-)

Är det fortfarande några som skulle vara intresserade??

19 kommentarer:

Fia sa...

Oh, det låter ju helt perfekt! Ja, jag har undrat lite, men trodde att lokalerna blev ett hinder. Håller tummarna för att du hittar det du vill på lördag och att det blir träffar.

Kram fia

Anonym sa...

*räcker upp handen*
Absolut intresserad! :D

Åsa L sa...

Toppen intresserad!

Jenny sa...

Jag är också fortf. intresserad!

Mette sa...

Jag vill!!!!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Absolut! Fast lite längre fram:)om inte gubben ska protestera, du vet ju alla inbokade träffar:)

yes sa...

Låter jättespännande! Vet dock inte för vilka det är tänkt :)

Anonym sa...

Jag skulle jättegärna vilja komma på en träff. Fast jag bor inte i Stockholm så det kanske blir en one time thing, men det skulle vara så roligt!!

/isabeli

CillaT sa...

Abselut=)

Magda sa...

Är fortfarande intresserad! :)

Anonym sa...

Alltid intresserad av träffar!
Sussie

Anonym sa...

Vore kul att träffa andra scrappare även om jag bor en bit ifrån Stockholm./Scrapanna

~Karin~ sa...

Jag! *räcker upp handen*

pussåkram /K

Helena sa...

JA, jag vill vara med!

Claudia79 sa...

Jag är också på ff!!:) Har funderat lite på hur det går, men vet hur det är med tid till allt som ska fixas;) Fin helg på dig! Kram

Anki sa...

Låter trevligt synd det är sååååå långt till Stockholm :)

Kram Anki
Ystad

Anonym sa...

Absolut intresserad :)). You know it!
KRAM

ulrica sa...

Men oj då... kommentaren precis ovan är ifrån mig.. jag glömde bort vad jag hette tydligen :))

Kram Ulrica

Helena sa...

Jag är väldigt intresserad, och har en kompis jag i så fall lockar med mig!
=)Helena