fredag, september 25, 2009

LO: Totalt retro

Denna LO gjorde jag oxå på Enköpingsträffen i helgen som var... Jag brukar inte tävla, men det finfina kitet man fick/köpte triggade mig ;-) Och eftersom jag råkade ha med ett foto på mina virkade mormorsrutor så passade det perfekt till temat "Retro" och skissen som Sockergrynet ritade.

Jag kom 2:a med min LO, blev så glad!! TACK till alla som röstade på min LO :-)


Här kan ni se att jag lagt bokstäverna lite omlott, härliga retrobokstäver... Men för att det ska se "okej" ut på sidan behövde de ligga lite omlott :-)

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Underbar! illar din lösning på lite kluriga bokstäver! Kramar!

Sockergrynet sa...

Vilken härlig layout!! Kul att se dig tolka min skiss, det brukar ju alltid vara tvärtom! ;)

kram