måndag, september 21, 2009

LO: Schyssta jeans

Hihi, denna glömde jag ladda upp förra veckan :-D Gjorde den till förra veckans skissutmaning på SWE-bloggen. Det är inte för sent att skapa nåt till den eftersom det inte är några deadlines, så kika in på SWE och kolla in skissen och skapa på!! Jag har ritat den skissen och gillar den massor!



Tygtagen på denna LO har legat i mina gömmor över 3 år... När jag för några veckor sedan dammsög så trillade den ut och då gjorde jag denna sida :-D Ibland är det bra att vara hamster *s*

3 kommentarer:

Eivor/Ejja sa...

De ÄR riktigt snygga jeansen! Sedan är det så roligt att se de LOer du skapar, de är alla så fina! Jag gillar din "stil", LOerna är stilrena och vacka!
TACK för inspirationen du ger, MÅSTE sätta mig ikväll och scrappa lite känner jag.

Hej från mig,
Eivor/Ejja
www.eivor.blogg.se

Linda - www.knorrigt.com sa...

Riktigt läcker!! Gillar kanten speciellt. :)

Anonym sa...

Superläcker :)

/isabeli